piątek, 30 maja 2014

Wstęp

                                                                     Hej, hej
Może najpierw napisze coś o sobie. Mam na imię Ola i mam 15 lat. Chodzę do gimnazjum w województwie kujawsko-pomorskim. Szczerze? Nienawidzę swojej szkoły. Do założenia bloga namówiła mnie moja przyjaciółka, którą poznałam dzięki Big Time Rush. A pomogła mi go założyć bardzo dobra koleżanka Mrs.Schmidt. Bardzo ci dziękuję. To będzie blog z jednorazówkami. A tak zaczęła się moja historia z Big Time Rush. Pod koniec lipca 2013 roku jak usłyszałam na Nicku HD WorldWide.
Mój brat oglądał BTR i obejrzałam jeden odcinek właśnie ten w ,którym leciało WW.
Jak się skończyło od razu zajrzałam do internetu i szukałam informacji na ich temat od kiedy zaczął istnieć serial i takie różne typu ile mają lat ,wszystko o nich przeczytałam i się zakochałam. Dziwne prawda?
No bo w końcu jak można tak szybko pokochać zespół. Od tej pory gdy wstaje to się uśmiecham ,bo powiedzieli w wywiadzie ,że nie można się poddawać oraz trzeba dążyć do celu. Oni właśnie się nie poddali i osiągnęli sukces o jakim tylko można pomarzyć. Myślę o nich 24/seven i się uśmiecham ,że mam takich idoli ,którzy dają mi szczęście i siłę do pokonywania przeciwności losu. Kocham ich za ich muzykę za to jakimi są ludźmi ,za to ,że nie robią niczego na pokaz tylko dla Rushers ,które ich kochają ,a oni kochają ich. Jestem im wdzięczna ,bo dzięki nim poznałam wiele osób ,a z niektórymi naprawdę się polubiłam. To prawda Big Time Rush łączy ludzi względem przyjacielskim. Co jeszcze mogę powiedzieć? To chyba już wszystko. Mam nadzieję ,że blog się wam spodoba. I liczę na szczere komentarze z waszej strony :)

7 komentarzy:

  1. świetny wstęp :) Postaram się czytać każdą kolejną jednorazówkę ^^ A jeżeli interesujesz się sportem, lub po prostu chciałabyś coś poczytać, to zapraszam na moje blogi o skokach narciarskich :) Mam nadzieję, że się spodoba

    sportowy-taniec.blogspot.com
    historia-milosna-od-poczatku.blogspot.com

    Pisz szybko pierwszy jednopart ^^
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest pierwsza jednorazówka ;)
      Z chęcią wejdę na te blogi ;)

      Usuń
  2. Niezły ten wstęp. A ty się martwiłaś. Czekam na jednorazówkę.
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję ,że mi pomogłaś z założeniem tego bloga.

      Usuń
    2. Polecam sie na przyszłośc <3

      Usuń
  3. Zapowaida sie nieźle!! Nie wiedziałam, ze jesteś ode mnie strasza Haha zdzwiwko. ZAbserwuje i na pewno będę wpadać xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczera prawda :) Nie mogę się doczekać aż zaczniesz pisać :)

    OdpowiedzUsuń